Idag har det varit en riktigt jobbig dag, men som du vet gumman, jag sover när saker blir för jobbiga, så det har jag gjort. .. Jobbet var en plåga ,vet inte om jag kommer palla resten av veckan , torsdag har jag världens ångest för , verkar som jag gjort fel när jag lagt order eller något för varor kommer inte och jag skäms ..  Sjukskriver jag mig nu blir lönen därefter ju och jag vill ju verkligen ha pengarna ,jag behöver dem ju verkligen .
Var på vc idag och nära att jag bröt ihop ,men vem skulle förstå, att jag sörjer min största kärlek i livet ,att jag förlorat en del av mig själv, att allt är lite för mycket just nu ,jag vet inte riktigt hur jag ska orka komma igenom allt. 
Kommer min högsta dröm någonsin slå in? Kommer jag någonsin se någon ljusning ,att komma ifrån detta jobbet och kunna börja klättra, nu står jag bara och stampar ,och hatar stressen på detta jävla godiset. 
Jag saknar dig älskling ,jag vill bara skrika rakt ut, för det gör så ont i hjärtat att du inte finns här! 

Kommentera

Publiceras ej