Jag fixade en del av akvariet idag, du gillade ju inte när jag brötade, Zindra låg bara och tittade .
Försöker att gå promenader men hon verkar inte tycka det är kul, vi saknar ju dig !
Har bara varit hemma annars idag, funderade på att åka till stallet men blev aldrig så .
Det är så många som saknar dig ska du veta, du har väl kul med dem andra där uppe. Busar du något eller sitter du mest och tittade på dem andra som du brukade göra här ?
Varje gång jag tappar något eller klumpar mig så tänker jag på dig , jag vill ju inte skrämma dig ,men du är ju inte där 
Pratade med mamma idag , dem kanske kommmer och hjälper till med pellets nästa helg .Jag är rädd att pappa kommer säga som han gjorde när jag var liten "det var ju bara en hund"... Du var så otroligt mycket mer för mig ,du var mitt liv !
Jag saknar dig så jävla mycket! Hur kan tiden fortsätta gå även fast du är borta ? Det är snart en vecka sedan nu ! Jag vill tro att jag gjorde det bästa för dig, du hade ju säkert redan så ont och jag märkte att du var lite förvirrad, du har det bra nu , men hålet efter dig är så stort och gör så ont 
Jag längtar till dagen jag får träffa dig igen! 

Kommentera

Publiceras ej