Snart är det en vecka sedan du lämnade mig, jag kan inte fatta det! Hur kan tiden bara fortsätta gå ?
 
Det har dykt upp en ny hund som behöver ett nytt hem , en pojke på två år . Han verkar vara en fin kille men man vet ju inte innan man träffas ,och Zindra måste gilla honom, han ska inte få sätta sig över henne! 
Visst skulle jag kunna släppa in en ny vovve men det jobbiga är, att han kommer ta över dina platser .Han kommer behöva åka på din sida i bilen, han kommer få sin matplats där din varit, han kommer ligga i eran säng .Jag vet inte ,det kanske var meningen det här, att det skulle dyka upp en precis nu 
Men jag tänker att en mindre hund kanske skulle passa bättre med Zindra nu, så att hon inte känner sig hotad eller åsidosatt, du kan väl tala om för henne att hon måste säga ifrån om hon inte gillar det .
Hur ska jag göra ,jag vet inte .. Jag dras åt två håll 
På ett sätt har jag en tanke/känsla av att jag kan komma att få ett bättre erbjudande, Marie hörde av sig och tyckte att jag skulle komma och träffas när hon får jappe-valpar, kan hon ha en baktanke ? Och marie-louise  och Gunnar , dem ska ha valpar igen, tänk om dem skulle erbjuda mig en valp... 
Sen funderar jag ju på en mittel, eller sheltie... Jag vet inte ,hjälp mig gumman, vad tror du ?
Lyssna på hjärtat , jag vet ,men när hjärtat inte heller kan bestämma sig då ? 
Snart hysteriska påsken igen , det känns jobbigt ,även fast jag slipper citygross så är det så jobbigt att hantera tomheten från dig ... 
Sov gott älskling, saknar dig så ..  

Kommentera

Publiceras ej