Tiden bara fortsätter gå utan att jag förstår riktigt hur . I vissa situationsituationer bara väntar jag mig att du ska vara där ,men det är du inte ,och det gör så ont .Jag reagerar när jag tappar något eller skapar höga ljud ,jag vet ju att du inte gillar sånt .
Hade besök idag och Zindra skällde inte ens när dem ringde på dörren, det var din grej, du skällde alltid ,nästan lite för mycket ibland, men nu skulle jag ge vad som helst för att ha det så igen. 
Zindra var med i stallet idag ,hon var lös nästan  tiden och skötte sig exemplariskt .
Hon träffade i alla fall två andra hundar men verkade inte sådär överlycklig , som att hon saknat en hund-kompis 
Kanske kan det komma en pojke hit till sommaren ,ett barnbarnsbarn till dig ,han ska ha ett namn som börjar på G, för din skull gumman !
Jag har nästan inte gråtit idag och jag skäms för det ,det gör så ont i hjärtat men tårarna kommer inte längre :-( är det bra eller dåligt? 
Du finns här i närheten ,det vet jag 
Tänker på dig så ofta !

Kommentera

Publiceras ej