Så många dagar sedan jag skrev ,förlåt ! 
 
Jag har fått nys om en valp som bara är såå söt , en mittel. Jag kan bara inte släppa tanken på honom , jag vill låna pengar för att kunna köpa honom och det är väl helt idiotiskt , 10 tkr...det kommer jag ju inte kunna betala på rimlig tid ,typ fem år. .. Jag sparar några hundra på det andra lånet nu, jag betalar ju inte lika mycket för bredband och sånt, jag får ju bara låta bli att köpa massa annan skit ,prylar och så ... Kommer ju självklart vilja ställa ut och så , valpkurs får jag väl gå hos Kicki , hon är ju billigast ... Försöka spara lite varje månad ...
Jag vet inte, tanken nu är om jag kan få något med lägre ränta än det kortet jag har, eller kolla om jag kan utöka det ..  
Du vet väl att jag aldrig någonsin kommer ersätta dig på något vis , du är och förblir alltid nummer ett, men det skulle nog vara kul både för mig och Zindra med en liten i huset igen ..  
Vet inte om det skulle passa bäst nu eller senare ... Ska jag plugga till hösten blir det kanske lite krångligare ,men tror att det inte skulle vara så svårt med hundvakt . Drömmarna kommer fortsätta ,kanske kan det bli en liten Trizz i familjen .. 

Kommentera

Publiceras ej