Älskade flickan ,jag saknar dig så ...Mamma och pappa var här idag, pappa sa inget . . Tänkte på dig och hur stressad du blev det sista när dem kom ,nu slipper du det... Jag är glad att du slipper det ,på något sätt måste det ju varit så jobbigt för dig, att bli så stressad . Och jag visste inte hur jag skulle hjälpa dig där , gjorde ont i mig att se dig så . Du slipper det nu. ..
När jag skulle sova igår väntade jag nästan på att höra dig krafsa i mattan ,vet inte riktigt varför men .. 
Zindra verkar inte alls bry sig om att hon är ensam ,skönt men samtidigt så konstigt 
Imorgon ska vi vill Jenny och sedan till brorsan ,minns att du blev så himla stressad av det förra året . . 
Nu kan du vila lugnt ,eller springa runt om du hellre vill det , finns det några agility hinder där ? Det gillade du ju , och jag med 
 

Kommentera

Publiceras ej