Jag vaknade imorse och såg tavlan jag gjorde när Emil gick bort, nu handlar den ju också om dig! Tårarna kom 
Jag skulle jobba igen och Zindra var tvungen att vara helt ensam, det kändes jättejobbigt att lämna henne , kanske var du där och höll henne sällskap ?
Hon är lite låg ,men hon har ju aldrig varit så värst tokig eller vad man ska säga .Jag vet inte vad hon tycker om att vara ensam , vill hon ha sällskap eller tycker hon det är OK att vara själv ?
Jag var i stallet idag ,ja det var ju igår också men idag fick jag rida. Jag fick rida min älskling, det var såå skönt, jag kunde skratta åt hennes bus. 
Jag tänker på dig ständigt, när jag lämnade dig där på sjukhuset. Fast det var ju inte du som var där ,det var ju bara din kropp ...Men gud vad jag saknar den !

Kommentera

Publiceras ej